30. 8. 2011

Všichni se vyjadřují k Bátorovi....

tak já musím také, přes to vlak nejede. Jen nevím...jsem jediná ve vesmíru, komu nepřipadá divný jen pan Bátora, ten Bobošíková s knírem, ale hlavně fakt, že na ministerstvu školství ve státě, který má celkem cca 10 milionů obyvatel, tedy méně než žije lidí  například v Soulu existuje funkce "zástupce vrchního ředitele kabinetu ministra" aka vicekancléř ?
Dodnes byl bezpochyby tento důležitý post na ministerstvu neobsazen ( nebo snad postupuje Dobeš jako vláda za Špidly a dosavadního ZVŘKM vyrazil kvůli Bátorovi?) či - hrozná představa- vůbec neexistoval. Děti v ČR čím dál blbější, učitelé víc vyplňovači formulářů než kantoři, školy olezlé jak kasárna,  hlavně že máme ministerstvo nacpané úředníky až po hambalka.

Přitom mne zaujala také zpráva v Parlamentních listech, největším politickém bulváru všech dob. Prý došlo k TAJNÉ schůzce Schwarzenberga s Bártou (kdo to je?) a  Dobešem. Doufám, v duchu tradice kabaretního českého systému ( viz hejtmané, kancléři a podobná obskurními tituly ozdobená cháska se zkaženými zuby a chováním, nad kterým by kroutili hlavami i řezničtí psi), že všichni  měli černé peleríny, škrabošky ( update) a setkali se u starého dubu na Kampě přesně o půlnoci.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Víš Andy, je fantastické, jak se využívá státní správa k politickým hrátkám. Neuvěřitelné. Vím, není to o tom Bobošíkové, protože můj názor na něj znáš, ale tohle mi připadá zcela absurdní a nejen to, skoro zločinné a napřeshubu, či na defenestraci.

jirka ppa