10. 8. 2011

Po delší době mne Klaus rozesmál

V této smutné době je třeba takový humor ocenit. Očekávám, že po dopisu ukrajinskému premiérovi Janukovyčovi, kde chce být náš prezident ujištěn, že kauza Tymošenkové není politickým procesem bude následovat požadavek vůči Kim Čong-ilovi, aby pravdivě popsal situaci v Severní Koreji , případně dotaz pro Sněhurčinu macechu, zda skutečně chtěla svou nevlastní dceru otrávit. 
Díky, pane prezidente. 


A jak vidím, tak Klausův kolega Janukovyč je také dobrý komik

Vy jste tedy páreček, pánové :))

 

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Tak konečně jsem měl chvilku času a klidu, abych se podíval.....moooc hezký. Zase dorazím, až bude nová věc.
ps. Ten "pat a patašón" na závěr mne udivili, vlastně jsem je nikdy pořádně neviděl, jen jsem znal jména...
Jirka Ppa...atd, však víš jak to je dál